A Nemzetközi Olimpiai Bizottság által kiírt ICOPYU (másollak téged) névre hallgató képes pályázatán Lucy Manley nyerte el a fődíjat, aki a Michael Phelpsszel készített montázsáért egy londoni olimpiai utazással gazdagodott. "Amikor megtudtam, hogy én nyertem, először nevettem, de ez a sokk és az izgalom kombinációja volt. Most már számolom vissza a napokat a londoni utazásig, már alig várom, hogy átélhessem személyesen is az olimpia hangulatát. Ez volt a legjobban sikerült mikroblog bejegyzésem életem során" - mondta a fiatal győztes.

kiwis_1.jpg
A NOB felhívására több ezren küldtek be pályaműveket, amelyen híres sportolókat próbáltak meg lemásolni. A kiírás értelmében a sportolói példaképhez hasonló testtartással, mimikával kellett a pályázóknak saját magukat is ábrázolniuk, a fotókat pedig a Twitter oldalon kellett megosztani. Íme még néhány kép a pályázók közül:

bolt.jpg

comaneci.jpg

kim.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport-olimpia.blog.hu/api/trackback/id/tr94659962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása